Video+přihlášení na závody

17.02.2011 09:52

Tak jsem dostala od svých kamarádů nadáno, že tady nic nedělám, tak jsem se dnes rozhoupala něco přidat :-) v sekci videogalerie najdete nové video Brixe z víkendu s Jardou Labíkem ze dne 12.2.2011. Víkend proběhl parádně, moc jsme se opět nasmáli, pořádně potrénovali a viděli se s přáteli. Udělali jsme zase kus práce, děkuji Jardovi za pomoc. Hlavně za mé "psychické umravnění" :-), které je na Brixovi dost znát. Teď už jen ty stopy, bohužel letos jsem se na ně nějak ještě nedostala. Ale teď o víkendu to napravím :-) Jako vždy má Brix nejméně videí a tentokrát kousal i Axík, ale toho nikdo nenatočil :-( snad příště napravíme :-) Pokud budou fotky, tak je sem  dodám.

 

Také jsem dnes Brixe přihlásila na vylučovací závody MSKS do Poruby. Vzhledem k jeho podzimním patáliím, které mi přivodil při zkouškách IPO3, tak letos musíme takto. Tak doufám, že letos už to vše bude ale dobré :-)