VS MSKS Poruba

28.04.2011 22:23

Ve dnech 23.4 a 24.4 jsem se s Brixem zúčastnila výběrového závodu MSKS v Porubě. Losovalo se v sobotu ráno a k mé smůle-štěstí jsem si vytáhla startovní číslo 15. Na jednu stranu liché číslo, start na place v sobotu hned, ale zato ve 12.55, což ten znamenalo ve vedru. Brix má ještě zimní srst a horka nemá rád, takže jsem tušila, že to bude blbé. Ani jsem ho před startem nijak nechystala, aby nebyl unavený dříve, než začneme. Ale netuším, co to s ním bylo, ale při každém rozcházení byl jako-by 2vteřiny zpomalený. Nikdy to neudělal a netuším, co to bylo, ale znamenalo to 91 bodů. Na jednu stranu jsem byla ale rádam protože jsme zpravili vše, co Brix nedělal. Měl krásné odložení v sedě a rovnou vysílačku. Takže pocity smíšené, ale spíše kladné :-) Na obranu jsem šla se strachem z jediné věci. 4-tá maketa. K mému údivu Brix oběhl i tu, ale nevím, zda jsem ho špatně vyslala nebo se klasicky nedíval a ztratil orientaci, místo 5-té makety běžel směrem, kde byly překážky. Tak jsem jej odvolala a poslala na vyštěkávací maketu. Bohužel, asi vzhledem k tomu, že věděl, že neoběhl 5-tou maketu, Brix ze sebe nevydal ani hlásku (už jednou udělal na zkoušce :-( ). Měl sice "krásné" hlídání, ale to nám bylo k ničemu. Zbytek obrany měl úžasnou, razantní a krásné, plné zákusy. Takže jsme odcházeli s 90.ti body. Večer jsme strávili s naším OSA teamem na večeři a následně v kině na super filmu (Jsem číslo 4), ten se bohužel nelíbil Simě a Karol :-D. V sobotu jsme šli na stopu v 10.15. Vylosovala jsem si v naší trojci číslo 3. Tu noc pršelo, i přes den, osení. Úžasné podmínky. brix čuchal první úsek skvěle, přesné a rychlé zalehnutí, jako i ostatních dvou předmětů. Brix je bohužel nevyčuchaný a pravák a stopa byla do leva. Takže ztratil hodně bodů na lomech a v závěru polevil, no jo, byla to naše 4-tá stopa letos :-). Z pole jsme odcházeli s 81body. Celkově to bylo 261bodů a 16.místo. Na jednu stranu úspěch, na druhou zklamání. Budeme teď hlavně více čuchat a pokusím se Brixe lépe připravit na podzim, kdy nás čeká MR BO v Třebíči a MR MSKS ve Zbraslavi :-)

Závodu se zúčastila také má těhotná sestřička Sima s Woltairem Gája Nova. Sima s Voltíkem zvládli svou premiéru skvěle, i když nervičky zapracovaly. Pořadí měla opačné, kdy v sobotu měla stopu a v neděli plac (bohužel obranu ve stejné chvíli, jako já stopu :-( ). Stopa jim nedopadla úplně dle představ, přijeli kvůli závozníkovi pozdě, vylosovali si 1, takže na start měli 4min. I to mělo za následek výsledných 75bodů. Taky to byla první závodní stopa. V neděli šli na plac hned v 8.55. Voltík udělal všechny cviky, ale díky nepřesnostem a chybám z nácviku získali 88bodů.Při obraně Sima Woltaira špatně vyslal, což mělo za následek vynechání makety. Nejhorší situace nastala na kotroláku, kdy se nepodíval, kde je figurant a nabral směr na rozhodčího. Figurantn až svými výkřiky psa upoutal a ten změnil směr. Možná i dobře, protože ho to zbrzdilo a zachránilo možná od zranění psa i figuranta :-). To vše a ještě s ostatními chybkami mělo za následek výsledných 85bodů. Budeme jim držet pěstičky do dalších závodů, už i smalým Honzíkem :-)

fotogalerie ze závodů: https://karcer2.rajce.idnes.cz/VZ_Ostrava_Poruba_4_2011/#