tábor na Bedei a IPO2

14.08.2010 19:31

Celý minulý týden jsme se mýnmi pejsky zúčastnili tradičně výcvikového táboře na Bedei. Strávila jsem zde opět účasný týden mezi mými přáteli a pejsky. Hned v pondělí jsem se rozhodla, že se v sobotu zúčastním zkoušek, abych nenechala nic náhodě a měla zkoušku na MR BO. Celý výcvik týdne jsem tedy podřídila tomuto. Týden rychle utekl a byla tadsy sobota.

Brix mě na stopě velmi překvapil a vysloužil si  95bodů a udělal mi tím velkou radost, protože ještě 3měsíce z5 měl na stopách velké problémy, o podzimu raději nemluvě.

Na poslušnosti už se ovšem ukázalo, jak náročný byl týden na táboře (horko, tréninky, stres) a Brixovi chyběla energie, i když se velmi snažil. Před poslušností jsem ale bohužel udělala jen stůj a narušila mu jeho sled odkládaček, protože při odložení v sedě zůstal zmateně stát. To byla taky jediná hrubá chyba, která nás stála 6bodů. Další větší počet bodů jsme ztratili na vysílačce, kdy vyběhl, ale pak natočil hlavu v pravo, zaměřil se na maketu, zvolnil tedy temto a vyběhl mírně bokem (vzdálenost od kolmice byla asi 2m). Další chybou bylo volnější držení aportů. Kromě ale odložení v sedě a vysílačky jsem ale  byla spokojená, protože na něm byla opravdu znát velká únava. Za tento výkon si vysloužil 89bodů.

K obraně nemám moc co dodat. Hned na začátku, kdy oběhl maketu se vydal rovnou k maketě vyštěkávací, musím si ale sypat popel na hlavu, špatně jsem jej vyslala :-( To nás stálo 3body. Potom následoval sled skvěle provedených cviků ny výbornou! Na konci se ale opět ozvala únava a na kontroláku Brix poprvé v životě na rukávu překousl, což jej stálo bod dolů a při dohlídání, když jsem přicházela, se mírně jednou zorientoval na mě, také mínus bod. Takže výsledných dalších 95bodů.

Celkově jsem zklamaná i šťastná, i když je lepší zachybovat na zkoušce než na závodě. Brixík se snažil a toho si moc cením a já ..... bych měla dostat pohlavek na probuzení :-) Myslím, že to byla hezká tečka za tímto táborem, dnes nás čeká ještě poslední noc :-D juchůůůů

Na zkoušku po táboře už asi ale nepůjdu ..... :-)